Kategorie:

Korzyści z obsługi informatycznej dla firm

Korzyści z obsługi informatycznej dla firm

Informatyczna obsługa firm dlakogo jest outsourcing usług informatycznych?
Osbługa informatyczna firm czy jest bezpieczna usługa informatyczna?

Kompleksowa obsługa informatyczna firm przyjmuje holistyczne podejście do rozwiązywania problemów. Zamiast traktować atak ransomware jako odosobniony incydent, biorą pod uwagę cały biznes. Obejmuje to plan tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii, szkolenie zespołu w zakresie rozpoznawania prób phishingu oraz solidny protokół bezpieczeństwa. To tylko kilka z wielu usług i funkcji, które może zapewnić kompleksowa obsługa informatyczna.

ITIL

ITIL to ramy zarządzania technologiami informacyjnymi. Jego celem jest usprawnienie zarządzania usługami i pełna integracja działu IT z biznesem. Rama jest stale aktualizowana, aby nadążać za nowymi technologiami i narzędziami. Obejmuje on zarządzanie infrastrukturą, zarządzanie wdrożeniami oraz rozwój oprogramowania. Najnowszą wersją ITIL jest wersja 4, zawiera ona nowy system wartości usług.

Wdrożenie ITIL nie jest jednak procesem łatwym. Wymaga zmiany kulturowej, która często powoduje opór wobec zmian. Pozyskanie sponsora wykonawczego jest kluczowe dla zapewnienia powodzenia inicjatywy. Sponsor wykonawczy będzie chronił zespół wdrożeniowy przed siłami zewnętrznymi i zapewni, że wdrożenie przebiegnie bezproblemowo.

Ramy te opierają się na pięciu fazach: projektowaniu, rozwoju, wdrażaniu, wspieraniu i doskonaleniu. Każda faza koncentruje się na innym aspekcie dostarczania usług. Koncentruje się również na potrzebach klientów i partnerów. Koncentruje się również na zarządzaniu katalogiem usług. Służy on jako punkt wejścia dla wszystkich usług informacyjnych w środowisku rzeczywistym.

ITIL pomaga organizacjom poprawić ich możliwości wsparcia. Pomaga zmniejszyć liczbę incydentów i usprawnić ich rozwiązywanie. ITIL może również poprawić kontrolę i nadzór organizacji IT nad jej infrastrukturą. Dzięki wdrożeniu ITIL, organizacja IT będzie w stanie szybciej rozwiązywać problemy i unikać nieplanowanych przestojów w działalności.

ITIL jest dostępny w różnych formach. Może być wykorzystywany do upraszczania procesów i tworzenia ram dla odbiorców nietechnicznych. Może być również wykorzystany do usprawnienia procesów w całej firmie. Ramy ITIL są chronione prawem autorskim i wiele organizacji wdrożyło je w swoich działaniach.

ITIL to uznany na całym świecie zbiór najlepszych praktyk w zakresie zarządzania usługami IT. Składa się z pięciu książek i oferuje kompleksowe podejście do dostarczania wysokiej jakości usług. Na przestrzeni lat ramy były dostosowywane do nowych technologii. Pierwotnie został opracowany przez brytyjską rządową Central Computer and Telecommunications Agency w latach 80.

ITIL obejmuje cztery fazy: rozwoju, wdrożenia i monitorowania usług informatycznych. Faza rozwoju obejmuje cykl życia rozwoju aplikacji. Zapewnia on gotowość aplikacji do użycia i utrzymanie ich dostępności. Obejmuje również proces zarządzania wydaniami i wdrożeniami. Procesy te koordynują cały cykl życia projektu.

ITIL stanowi ramy dla zarządzania usługami IT i stał się najczęściej stosowanym systemem zarządzania usługami IT na świecie. Ramy te są wspierane przez kompleksowy system kwalifikacji, akredytowane organizacje szkoleniowe oraz zestaw narzędzi do wdrażania i oceny. Jest on stosowany od dziesięcioleci i został zatwierdzony przez ponad 3000 firm.

Flare Partner

Flare, kanadyjski startup, jest jednym z wiodących dostawców usług Digital Footprint Monitoring (DFM). Ich technologia to zaufana platforma gromadzenia danych, która monitoruje miliardy punktów danych i pomaga organizacjom zmniejszyć ryzyko cybernetyczne. Ich rozwiązania zwiększają widoczność, poprawiają przejrzystość i skracają średni czas do remediacji.

Firma zapewnia kompleksową obsługę informatyczną firm, aby pomóc organizacjom w zarządzaniu i usprawnianiu ich systemów informatycznych. Założona w 2014 roku firma Flare zebrała od 2006 roku ponad 2,95 miliarda dolarów w ramach kapitału wysokiego ryzyka. Flare jest wiodącą firmą venture capital zajmującą się technologiami opieki zdrowotnej. W jej portfolio znajdują się firmy z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. Ta inwestycja przyspieszy wzrost Flare i stworzy dźwignię dla firmy, aby zaoferować więcej rozwiązań opartych na danych dla organizacji opieki zdrowotnej.

AIR

Korzyści płynące z kompleksowej obsługi informatycznej firm wykraczają poza zapewnienie ciągłości działania systemów. Usługi te obejmują kompleksowy zakres infrastruktury wewnętrznej, bezpieczeństwa oraz rozwiązań w zakresie tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii. Zespół AIR ma duże doświadczenie w tej dziedzinie i może dostosować program do konkretnych potrzeb. Obejmuje to usługi mające na celu poprawę jakości i podtrzymanie wdrażania innowacyjnych inicjatyw politycznych.

Niezależnie od tego, czy Twoja organizacja korzysta z komputerów stacjonarnych, laptopów, czy innych technologii, obsługa informatyczna firm może pomóc Ci pozostać na bieżąco z najnowszymi trendami i technologiami. Oprócz utrzymania i modernizacji systemu, wyspecjalizowany personel może pomóc w planowaniu i wdrażaniu nowych usług telekomunikacyjnych i sieci komputerowych. Dział może również koordynować instalację sprzętu i oprogramowania, a także konwersje i modyfikacje systemu.

Obsługa informatyczna firm obejmuje niezawodne sieci komputerowe, sieci bezprzewodowe oraz systemy obliczeniowe o znaczeniu krytycznym. Pracownicy IT zapewniają również wsparcie dla oprogramowania i sprzętu edukacyjnego, laboratoriów komputerowych i usług korepetycyjnych. Uniwersytet Nowego Orleanu posiada rozbudowaną infrastrukturę informatyczną, która pozwala na zapewnienie niezawodnego środowiska komputerowego wszystkim wykładowcom i studentom uczelni.

Dane adresowe:

AKTE Obsługa informatyczna firm – Outsourcing IT – Kontakt
ul. Morasko 17, 61-680 Poznań
Telefon: 784 380 784
Telefon: 784 898 784
opłata za połączenie wg taryfy operatora
e-mail: [email protected]